Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Tuesday, November 1, 2011

Hati aku masih terbeban dek rasa yang tidak-tidak. Untuk hari-hari yang bakal aku lewati, mohon dibuangkan segala rasa terlarang ini. Aku rela buang bahagia demi kelangsungan hidup yang sebenar-benarnya.

Aneh

39 comments:

dayya said...

kebahagiaan itu aku doakan untuk kau, sayang. :)

Khry Hnry said...

buang terus...

pembaris said...

simpan dalam botol dulu.nanti boleh guna balik

hanaahmad said...

dayya : semoga Tuhan merahmati kamu sayang.

Khry Hnry : sedang.

pembaris : letak dan buang terus.

jeBateja said...

Mak oiii...RASA TERLARANG....polik ni...sebelum buang tu...bagi kat den sket...den nak rasa gak...mcm ne RASA TERLARANG tu...ahakz

yen(toka ziizokukuto) said...

buat sehabis baik :)

ctk said...

buang yang keruh..amik yang jenih

*rse2 ade kaitan x? hehehe

hanaahmad said...

jeBaetja : rasa yang tidak sepatutnya ada kepada orang yang salah. itu terlarang namanya. mahu rasakah? :)

yen : ya, aku cuba.

ctk : ada juga. :)

Eyka said...

"Jangan kau kejar senja sebab lepas senja, malam akan tiba.
Jangan kau kejar pagi, sebab lepas pagi, akan muncul tengahari.
Tapi apa yang kau perlu lakukan,
cuba sesuaikan diri dengan apa yang kau lalui.
Sebab kau akan rasa semuanya sekali. :)"

maksudnya..kalau kita trus2 je tunggu dan masih berharap yg lama.. macm mana nak sesuaikan dri dgn suasana dan org yg baru kan? :)

dill said...

awk, perasaan yang dirasakan tidak perlu itu, haruslah dilontar jauh2.

biar tiada impak di kemudian hari.

dill.

bujal X said...

tak yah la buang bahagia~~nanti kerja tak best~

eLL said...

jangan dibuang rasa bahagia. mungkin aneh sedikit tapi sabarlah.

Muhibbuddin said...

pergolakan perasaan diakhir tahun yang tidak-tidak, biasalah.

Niena Pengembara Ilahi said...

erm.... mgkin sesuatu yg indah yg membahagiakan kta skrg ni hnya sekejap@ mgkin akan membawa derita pda masa hadapan,jka rasa itu yg terbaik... lepaskanlah..

ORLANDO AHMAD said...

gambar awek free hair ni solid juga

hanaahmad said...

Eyka : ya ada benarnya itu, tapi untuk aku, elok dibuang saja rasa ini. Aku tidak kuat untuk merasainya.

dill : sedang cuba.

bujal X : subjektif sangat tu. :)

hanaahmad said...

muhibbuddin : itulah. payah rasanya.

Niena : sedang melepaskan.

ORLANDO AHMAD : ini bukan gambar gua laaaa....

ORLANDO AHMAD said...

Gua tau laa...hahahahha

hanaahmad said...

ORLANDO AHMAD : menganjeng kuat. lol~

noraauliyya said...

rumitnya kisah kehidupan kamu,

Waqheh said...

tajuk ke sinopsis ni panjang sungguh

hanaahmad said...

noraauliyya : aku yang merumitkannya. payah. bengang dengan diri sendiri.

Waqheh : tajuk. haha

BonekadalamChermin said...

hai hana! :)

di suatu masa
aku juga pernah buang bahagia




percayalah



tanpa bahagia,
rasa itu celaka.



.

cik ciput said...

buang bahagia jangan sampai kau sendiri rasa sengsara hana =)

Akulah Pak Lan said...

Forgive n Forget

Fara E's said...

buang (:

si robot comel said...

padamkan ia

muhamad hanif said...

aneh ? mengapakah ?

hanaahmad said...

BonekadalamChermin : ia juga pernah terjadi pada aku, dan kini buat sekian kalinya terjadi.

cik ciput : terpaksa dalam keterpaksaan.

Pak Lan : takda kena mengena wey!

Fara E's : sedang. :)

si robot comel : aku cuba.

hanaahmad said...

muhamad hanif : rasa yang sangat asing. aneh kiranya bagi aku.

HEROICzero said...

Aneh nya bila tajuk lebih panjang dari isi .


=D

hanaahmad said...

HEROICzero : pokoknya segalanya perihal aneh. :)

delarocha said...

"buang bahagia demi kelangsungan hidup yang sebenarnya benarnya" ???

selesa hidup menderita kah?

hanaahmad said...

delarocha : demi kebahagiaan orang lain, kenapa tidak untuk itu? aku tahu bahagia aku ada, cuma bukan pada yang ini, mungkin pada yang lain.

Pembunuh Tanpa Bayang said...

tak mudah.

APi said...

aneh tapi itulah yang berlaku..
kelangsungan hidup lebih diutamakan..

ghost writer said...

aku risau penyesalan di hujung harinya.

Pondok Usang said...

yang terlarang itu godaan...

ahu said...

nice