Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Saturday, September 1, 2012

Sayang seribu kali sayang.


Barangkali aku terlupa menitipkan sedikit pesanan ringkas ini pada kau supaya nanti-nanti antara kita atau lebih tepatnya aku, tidak terluka dek permainan yang sedang kita atau lebih tepatnya kau, hayunkan.


Jangan dekati hati aku kalau hati kau sudah pun ditawan oleh orang lain.

 
Tapi sayang seribu kali sayang, aku kelewatan segala dan 
hati aku sudahpun bernanah terluka.


28 comments:

sheisShie said...

kamu pandai menulis. tulisan kamu berseni.aku suka

sheisShie said...

kamu pandai menulis. tulisan kamu berseni.aku suka

shandye. said...

jangan sampai kemabukan kata-kata. nanti susah hatimu sendiri.

haikal blank said...

adakalanya lewat kerana degil sendiri.

LelakiSemalam said...

peh pedih siut...

pepol said...

kamu sedang sedih?

Cikgu Ma said...

seperti aku jua...

inna_risna said...

perlu cepat sedar akan kenyataan itu agar hati tidak lebih terluka..

onie said...

macam tu lah hati perempuan :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

kak, saya suka membacanya.

syafiqakarim said...

nah plaster.

Pondok Usang said...

ku tertawan.. =)

Mizz flovewish said...

luka nanah yang sukar disembuhkan . bawa pergi hati kau jauh-jauh . bebaskan dia dari luka .

Nissa Jefry said...

itu yang aku rasa . yang aku sedanglalui . hati dia sudah di tawan . namun dai masih berusaha dekati hati aku . tawan aku . sakit itu sedang aku rasa .

♥Miss Yaanaako♥ said...

cuba memahami,sabarlah. jodoh dah ditentukan, masa juga dah ditentukan.

cEro said...

Weeeyyy!!!!
AKu baca pun sedih...
Apa ni? Apa ni?
Mana gembira yang kau cari?

ghost writer said...

paling teruk biar ia lama tidak diubat semula.

♥ Nana BamBam ♥ said...

hati yang luka memang sakit..sebab parutnye masih berbekas kan.

pembaris said...

permainan begini sungguh kejam kalau tak ada pengadil.kalau ada pun yang jenis berat sebelah.

ana said...

jangan sedih kak...

Syf serabai. said...

jangan bersedih.

jom layan op op op oppa dulu

Liyana Zahim said...

Yg dtg dekat itu bersebab dan yg meninggalkan hingga luka bernanah juga ada asbabnya.. Hikmah- Dun let ur heart becomes down because of some1-

JelinaJoli said...

hatimu juga bakal ditawan, pastikan beliau punya iodin buat merawat lukamu yg terpendam..

APi said...

mari ke mari aku ubatkan..
kemudian kau boleh tawan hati mana kau suka..

MuhdJijiee said...

Habis madu, sepah dibuang

the malay male said...

Tapi x salah mencuba

Yousof said...

Sebab tu aku dah malas nak main soal hati ni.


Lebih baik aku kukuhkan cinta kepada Sang Pencipta cinta tu sendiri terlebih dahulu.

Leeza dayasari [santai leeza] said...

review blog akak..
http://santaileeza.blogspot.com/2012/09/blog-review-manusia-egois-yang-mahal.html