Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Sunday, February 5, 2012

Putus harap.

Aku fikir, kalau tahun ini masih ada yang belum cuba untuk memulakan sesuatu yang itu, makanya aku fikir, aku harus mula menamatkannya sahaja. Mungkin lebih baik barangkali.

40 comments:

Aween Md Zahir said...

awat sis ?? tell me,,tell me ~~
hehe..
kool yeh !

hanaahmad said...

HAHA! nanti kita borak panjang. ;)

jhnrdzi said...

teruskan dengan cita cita, jangan mengalah XD

H.J said...

something problem

semutsengal said...

awat awat ?


mula pun belum, dah nak tamat. Macam drama melayu lah.

Alkisah said...

macam pepatah sekolah alkisah ja.. "accomplish or do not begin"

Wadi AR said...

bagitauuuuuuuu aku jugak kak :)

Cikgu Ma said...

ape tu? mcm serius ja...salam maulidurrasul =)

miss inna said...

kenapa hana? adakah itu yg terbaik?

Teenager Housemaid said...

...
mungkin...:)

Khry Hnry said...

tamatkanlah bab 1 itu....masuk bab baru...

dayah said...

tamatkan saja ..pastu bukak buku baru..cewah :)

Sparrow said...

Sudahkah mencuba ?

Atau berundur sebelum sempat kaki menjejak ke depan ?

Telor Power said...

tapi aku lebih suka meneruskan samapai berjaya. jika tak boleh juga baru aku mengalah

hani said...

yang penting kau mulakanlah dulu
kemudian kau akan tahu untuk nilai mahu teruskan atau putuskan sampai di situ.

jom cerita2 kt cafe??heheh..

Jerr said...

Pengahiran sesuatu yang lama akan membawa permulaan sesuatu yang baru. Secara automatik dalam konteks yang tidak disedari . eh.


Cmmnt here :)

si ngokngek said...

habiskan bab lama,buka buku baru!!

jeBateja said...

den plak fikir...kalau tahun ni ada sesape yg menamatkan yg itu....de akan cuba dapatkan kembali....ahakz

Kepala Manchis said...

orang kata klw kau nak tamatkan pun kena ada ending yang gratis jugek. tahu?

Rapunzel Cikilolo said...

sedang kau kecewa macam ni. pasti ada sesuatu itu akan menjelang!

APi said...

itu yang lebih baik barangkali..
ah, sama macam ayat kau jek..
haish

Eein Azryn said...

jangan menyerah sebelum berjuang.. ada kena mengena tak? heehe.

delarocha said...

usah terlalu dikejar.

Azham Vosovic said...

hurm, sungguh kompleks keadaannya....

Misya Mialen said...

hana, kadang2 ada benda yang kita kena tamatkan klu ia tidak berjalan seperti adanya. memulakan sesuatu yang baru itu lebih bagus supaya kita ada semangat baru yang lebih efektif;D

pemuzik jalanan said...

Jangan menyerah, jangan menyerah, jangan menyerah......

Belum cuba belum tau.

Mohon bbm saya nanti.

Krik krik krik...kbai.

Rain said...

kamu lebih pasti apa yang terbaik :)

moga HARAPAN tidak PUTUS.

laraz-style said...

don't give up. teruskan perjuangan kerana perjuangan masih belum selesai.

visit
http://www.larazstyle.blogspot.com/

Koding said...

Apa maksud awk 'memulakan sesuatu yang itu'???

Muhibbuddin said...

berhenti berharap - so7. cuba nyanyilah.

haikal blank said...

selagi tidak membiarkannya pasti lebih baik.

~SaL IjOu~ said...

apapun yg berlaku, doa aku sentiasa utk kamu,Hana~ =)

Serunai said...

mengharap dan menanti. Lama atau selamanya mungkin. Sesuatu yang dimulakan drpd penamat sesuatu. Bakal payah tapi itulah lumrah. Salam ziarah.

cik ciput said...

harapan buat manusia berjuang

AzwanRamli said...

Just pray.......

hanaahmad said...

jhnrdzi : sedang teruskan. terima kasih. ;)

H.J : ya, tapi masih boleh dikawal.

semutsengal : sudah pun bermula. ;)

Alkisah : cikgu kah? ;)

Wadi AR : nanti kita kasi cerita. ;)

Cikgu Ma : tak serius mana. jangan risau. salam Maulidur Rasul kembali.

miss inna : moga-moga ia yang terbaik.

Teenager Housemaid : ;)

Khry Hnry : sedang menamatkannya.

dayah : sedang cuba! trimas Dayah!

sparrow : hmmmmmm. payah nak jawab. huhu.

telor power : aku dah cuba, tapi aku rasa macam sia-sia.

hani : cafe mana? hehe.

Jerr : aku harap akan mulanya sesuatu yang baru. harap sangat.

si ngokngek : sedang. ;)

hanaahmad said...

jeBateja : bagusnya kamu!

kepala manchis : aku takut dengan penolakan, lagi gratis lagi aku takut.

Repunzel Cikilolo : aku harap ada yang lebih baik.

APi : haha.

Eeim Azryn : ada, hehe.

delarocha : ya, mungkin aku harap berhenti mengejar.

Azham Vosovic : aku yang rumitkannya sendiri. ;)

Misya Mialen : dalam banyak-banyak kawan, kau yang paling lain kerna menyuruh aku tamatkannya. lain. terima kasih. aku memang mahu menamatkannya.

adik puaka : krik krik krik. ;p

Rain : aku akan memulakannya dengan harapan yang baru.

laraz-style : hmmm. hampir putus asa.

Koding : sesuatu yang harus dimulakan supaya segala yang dipersoalkan terungkai. ;)

Muhibbudin : sedap lagu tu. aku penggila S07. ;)

haikal blank : moga lebih baik.

SaL IjOu : terima kasih Sal. :)

Serunai : aku rasa ia seolah-olah jadi kejam jika tidak ditamatkan dengan segera.

cik ciput : tapi aku tak kuat untuk memperjuangkannya. ;(

AzwanRamli : Ya, sentiasa untuk itu. ;)

SYARIFF HAIKAL said...

hanya mereka yg rugi saja mahu berputus asa.

Adamsbtnb said...

yang penting kau mulakanlah dulu kemudian kau akan tahu untuk nilai mahu teruskan atau putuskan sampai di situ. jom cerita2 kt cafe??heheh..

Michaelrwzp said...

itu yang lebih baik barangkali.. ah, sama macam ayat kau jek.. haish