Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Tuesday, February 7, 2012

Bulan penuh.

Cuba kau lihat bulan malam ini. 

Aku tak nampak bulan di keberadaan aku.

Tidak mengapa, bulan sedang memandang kau sepenuhnya.

41 comments:

bact. said...

amboi,
biar bulan berbicara ke apa neh?

Wadi AR said...

mungkin bulan berembun kot

H.J said...

bulan..tanpa bulan..hilang keindahan malam

Juliet_iRa~" said...

bulan penuh mmg cantik..:)

bagai pungguk rindukan bulan..sll org kata y suka tgk bulan ni sbb rindukan seseorang..ehemmm hana rindu cpe?hee

pss : oke hana..nt ada gathering ira ajak k..insya-Allah..:)

hanaahmad said...

bact : talking to the moon. :)

Wadi AR : bulan melayan perasaan. ;)

H.J : yang penting masih ada bintang menemani malam. ;)

Juliet_iRa : rindu? Hmmm. mungkin barangkali. hehe. Okay, jangan lupa ok? ;)

semutsengal said...

kat sini hujan.

hanaahmad said...

semutsengal : syok tidur. ;)

Telor Power said...

xbleh tgk bulan la ....nanti aku jadi serigalajadian ler hana.

ok bulan mmg lawa, sgt indah bila ia megambang.

EL MARIACHI said...

bila bulan membelah awan....

haikal blank said...

wohoho. Bulan akan terus ada. sampai semua tidak melihatnya lagi.

Teenager Housemaid said...

andai cahaya bulan itu ada..:)

yong said...

bulan sentiasa ada,cuma mata yang tak berkuasa sepenuhnya

APi said...

dari semalam lagi aku dah perasan sebenarnya..
ditambah dengan bintang2 yang bertaburan..
indah kan

jeBateja said...

mmg bulan nampak hensem malam ni..den tak perasan...wife yg habaq...sayang den tak de DSLR..kalau tak...sure snap punyer...ahakz

dayya said...

utuskan surat cinta pada bulan, biar seperti di layar perak dia membacanya. :)

Misya Mialen said...

Hana, saya teringat lagu, oh bulan, katakanlah, katakan padanya ku rindu.....hihihi. Best lagu tu, apa kata lyn prasaan smbil dgr lagu tu.hihihihi:-)

Akulah Pak Lan said...

Berbicara dengan bulan atau Sepi bersama bulan? hahaha

Pembunuh Tanpa Bayang said...

harap begitu...

~SaL IjOu~ said...

jarang aku tgk bulan bila kat kl~ ;p

Maii said...

kalau bulan bisa ngomong :D

syafiqakarim said...

yaa.bulan memandang mu sentiasa.

Alkisah said...

yeah nampak.. smlm mywife and i lepak tgk bulan penuh sambil layan vanilla coklat at tv3.. awww

capt. keon alhan said...

bulan cantek kan kak hana?tp pd hakikatnya berkawah-kawah...

p/s:jom lah join contest sy kak hana...hihi...

si robot comel said...

biarlah bulan bulan bicara sendiri :P

Liyana Zahim said...

Mungkin taknampak kerana waktu itu pukul 12 tengah hari bkn 12 tengah mlm.. Kwang3~

Juliet_iRa~" said...

hana dok mana?xda mslh kan kalo turun kl?hee

miranadia said...

bulan penuh semalam cantik!

miss inna said...

teringat lagu bruno mars: talking to the moon...

ghost writer said...

malam nih bulan seolah dilumuri oleh tepung putih yang berkilat..

aku pun pandang bulan penuh.purnama.

aniswany said...

tengok bulan bagai pungguk rindukan bulan ? ;')

dill said...

bulan dilitup awan pabila hujan sibuk menyapa

dill.

Asyiqin Haulisah said...

aku berpikiran ada tak yg bertukar jadi serigala jadian di bulan penuh. *hiperbola. :)

cik azeya said...

bulan kelihatan bulat.

Serunai said...

Tanpa sedar. Bulan yang memerhati, menemani adalah bulan yang sama untuk semua. Hebat ciptaanNYA

pembaris said...

di sebelah gelap bulan ada robot alien

Syf serabai. said...

oh bulan :)

cik ciput said...

bulan penuh cantik kan?

AzwanRamli said...

M'dalam.........

hanaahmad said...

Telor Power : hamboih hang? haha. cantik sangat.

EL MARIACHI : bakal runtuh langit.

haikal blank : kekal ada. ;)

Teenager Housemaid : sentiasa ada untuk kita dik. ;)

yong : indeed.

APi : cantik sangat.

jeBateja : hehe. momen mahal tu, rugi.

dayya : jikalau dia sudi memandang aku sepenuhnya. tapi macam payah.

Misya Mialen : teringat lagu Yuna. ;)

PakLan : hamboih hang. kasaq na.

Pembunuh Tanpa Bayang : moga-moga.

SaL IjOu : ada Sal, cuba tengok betul-betul. ;)

Maii : pasti hidup tak sepi dan berteman. ;)

syafiqakarim : aku harap.

Alkisah : okay, itu sangat manis.

hanaahmad said...

capt. keon alhan : hehe. terima kasih menjemput dik. tapi tak kot. takpa, akak sentiasa menyokong kamu. ;)

si robot comel : kesunyian dia, harus aku temankan. ;)

Liyana Zahim : kau pun dah tidur agaknya. ;)

Juliet_iRa : Hana ada dekat Shah Alam je. Boleh je turun KL. ;)

miranadia : cantik sangat kan!

miss inna : lagu kegemaran sepanjang djaman. ;)

ghost writer : cantik kan Phan?

aniswany : tengok bulan, bagai rindukan pelangi boleh? ;)

dill : masih ada kelibatnya nanti-nanti. ;)

Asyiqin Haulisah : pengaruh Twilight.

cik azeya : memang bulat. :)

serunai : subhanallah. ;)

pembaris : okay, ini lucu. kihkih.

syf serabai : yang melayan diriku lagi.

cik ciput : sangat. ;)

AzwanRamli : ;)

SYARIFF HAIKAL said...

wajahnya ceria tapi nadanya agak sedih