Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Tuesday, December 20, 2011

Hilang khayalan.

Seringnya untuk mendapatkan sesuatu yang memuaskan dan berhasil, ia pasti mengalami satu proses yang sulit apatah lagi tertunda-tunda. Saat ini, aku tidak tahu apa yang aku rungsingkan sehingga langsung tidak mampu untuk memulakan ia walau dengan sepatah kata pun. Segala nada yang pernah aku khayalkan sebelum ini langsung hilang di awangan dan nadi aku deras menggeletar memikirkan apa seterusnya. Lewat kebelakangan ini, serasanya aku kurang energi dan motivasi untuk terus hidup dalam tiupan semangat yang kekal. Ada rasa yang membungkam dan hilang tanpa sedar. Aku perlukan sesuatu untuk kembalikan khayalanku.

40 comments:

APi said...

ia hanya menghilang untuk dirindui..
tak lama lagi ia akan pulang..

Teenager Housemaid said...

:)

intan.maisarah said...

hana, sekarang sarah berasa kosong amat
k o s o n g

Khry Hnry said...

perlahan-lahan dan fahami tentang khayalan tersebut.

FaizalSulaiman said...

positif sentiasa, hana. walaupun sekadar memujuk diri.memujuk hati.

cik ciput said...

fuhhhhhhhhh ~ aku bagi kau tiupan semangat..tak cukup boleh mintak ;)

dill said...

segalanya biar utuh agar bisa khayalan kamu kembali semula

dill.

aiNa yaZiD said...

cari lah ketenangan kerana ia mampu memberikan kekuatan kpd kita... (^^,)

~SaL IjOu~ said...

kdg2 perlu psycho diri..
utk kekalkan motivasi..
kau seru ia perlahan2..
pasti ia kembali ke pangkuan~ =)

HEROICzero said...

semoga khayal kamu datang , untuk kamu layangkan ~ =)

EZAN IDMA said...

Jom kita pg kroke dua org.

Wadi AR said...

berkhayal best ape

eLL said...

aku sekarang tengah lemau...

pemuzik jalanan said...

Awak bukan perlukan sesuatu, tapi seseorang. Dan orang itu satunya yang dapat buat awak kembali pulih bukan? Heh, tauuu..

♥ MS ♥ said...

ambil masa, untuk rehatkan diri, tenangkan fikiran :)

Republic said...

mari berimaginasi bersamaku..keh3

Waqheh said...

lu layan lagu ni..."khayalan menjelma,ketika fikiran, melayang menjauh mengenangkan mu"

kemang~ said...

berkhayal ni best sebenar nye..berkhayal..pastu ketawa sorang2..haha


salam kenal cik hana :)

LAici KAng Ais said...

jgn ikutkan hati sgt.smile alwayz :)

tieykah said...

rasanya,aku pon begitu syg

krg energi

Alkisah said...

ok g tido.. mayb khayalan itu akan muncul..

Alieza Dayasari said...

be positif...
awak pelajar di mana?
amek jurusan apa.....

Pembunuh Tanpa Bayang said...

mungkin ada yang belum selesai...cuba kau pusing dan lihat semula.mungkin ada yang tertinggal.

miss inna said...

beri kekuatan pd diri utk meneruskan perkara itu..^^

si ngokngek said...

khayalan tue hilang bersama seseorang..hehehe

syahirooAhmad said...

hanya mampu like!!!

Liyana Zahim said...

Mgkin ia disebabkan disember.. Ade kene ngene x rase2? Gegege..

noraauliyya said...

lama x dtg cni...

misya mialen said...

sekali sekali dalam hidup, kita akan hilang khayalan. itu kadang-kadang bagus sebab ia buat kita lebih mengerti diri sendiri.;D

Juliet_iRa~" said...

bercuti?

mgkin boleh hilangkan ketegangan..

KHRLHSYM said...

khayalan kamu ada dalam satu kotak berpintu. cuma perlu di ketuk. ia akan keluar.

Afiq Ah said...

khayalan kau sering membuat masalah dalam hidup kau.

berlari sepantas kilat. ayuh.

chemay said...

have some rest dear.
:)

delarocha said...

u need a vacation

Bidadari Syurga said...

aku sedang melaluinya... cuba mencari tapak lain untuk bermain... dan menutup rumah sendiri barang seketika... mungkin seketika atau juga selama-lamanya...

aku perlukan ampuan barangkali

Akulah Pak Lan said...

Jom p genting

hanaahmad said...

APi : aku harap ia pulang cepat, aku sudah sakit penasaran.

Teenager Housemaid : :)

intan.maisarah : senyum sarah, tarik nafas, lepas. :)

Khry Hnry : aku sedang mencubanya. hey, terima kasih.

FaizalSulaiman : hmmm..sudah habis positif aku rasa.

cik ciput : hehe. kau buat aku ketawa. terima kasih untuk semangat yang diberikan.

dill : aku mohon dia kembali cepat.

SaL IjOu : penat aku rasa. hampir putus asa.

HEROICzero : moga-moga. terima kasih !

EZAN IDMA : Hey! jom!

Wadi AR : namun khayalan aku dah hilang dik.

eLL : sama.

pemuzik jalanan : memahaminya kau ni adik. ;)

MS : masa semakin suntuk.

hanaahmad said...

Republic : apa khayalan indah yang boleh kau janjikan buat aku? ;p

Waqheh : sedap lagu tu. aku suka.

kemang : salam kenal kembali kemang. :)

LAicii KAng Ais : sedang bersenyum-senyum dengan adanya komentar kamu.

tieykah : kau harus ada energi sayang. jaga diri.

Alkisah : dah berhari-hari tidur, masih masa.

Alieza Dayasari : saya sudah bekerja. :)

Pembunuh Tanpa Bayang : hmmm..mungkin.

miss inna : sedang memberikan kekuatan. payahnya rasa.

si ngokngek : barangkali.

syahirooAhmad : :)

Liyana Zahim : haha. tak juga. :)

noraauliyya : hai nora!

misya mialen : tapi aku sangat memerlukannya saat ini. sangat!

Julet iRa : ya, moga-moga hujung minggu memberikan aku rasa.

KHRLHSYM : aku masih tak jumpa jalan menuju ke arahnya.

Afiq Ah : tak daya. aku mahukan ia datang secara total. aih, tiada energi langsung ni.

chemay : will do.

delarocha : this weekend. :)

Bidadari Syurga : hmm kita punya rasa yang sama.

Pak Lan : aku tak suka genting.

c'axoera said...

mcm best dapat tido mcm tu hehehe

semutsengal said...

khayalan sangat pun tak elok boss !!