Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Wednesday, June 15, 2011

Sleepless


Mereka-mereka yang bercinta ni sememangnya menyakitkan hati. Selain lupa diri, mereka juga lupa ruang orang lain untuk kenal apa itu hormat. Terkesan pada orang yang susah lena dan mudah terjaga ini, menyebabkan aku terseksa tidak tidur nyenyak malam tadi penangan gayutan teman sebilik yang sedang kemaruk bercinta. Paling menjengkelkan, segala butir ayat cinta menemani kesakitan hati sepanjang malam. Tidur paling dramatik sepanjang hidup.
Orang lain yang bercinta, aku yang menanggung seksa. Aku doa, cepatlah dia berkahwin. Semoga senang untuk berbual lebih panjang dan romantik selepas diikatkan.

33 comments:

bujal X said...

malam nanti abam akan hamburkan ayat2 cinta melalui telefon bimbit kamu~jangan lupa pasang loud speaker~haha~

hanaahmad said...

bujal X : awww..baik betul hati abam. terharu. :)

Amiey White said...

housemate kacau time malam ke yayang =.="

hanaahmad said...

amiey : ye syg, bergayut tak ingat ade rumets di sebelah sdg mimpi basah. lol~

Akulah Pak Lan said...

Alalala...meh nak dodoi bg tidoq meh....kah kah kah..
lain kali member bergayut...pasang la cerita kat PC kuat2...

hanaahmad said...

paklan : kah3. ikut hati aku nak buat dengkur je kuat. hahah

asip محمد said...

sebab tu betul orang cakap.. cinta itu buta.. tak pernah lagi orang cakap cinta itu pekak atau bisu.. kah3..

Akulah Pak Lan said...

berdengkoq tak fun...cuba buat suara climax (khas untuk yang atas 18tahun dan berfikiran matang sahaja)

Dhea Ahmad said...

aduh sampai camtu sekali...tp ye lah kan, kalau kita terus terang nanti, pasti kecik hati..lagi pulak, org sdg bercinta, of course la dia buat xtau saja nnti...



note: sangat suka dengan ur header...simple and simbolik...

hanaahmad said...

paklan : haa.....oke gak tu. paling climax aku buat nnt. haha

nadia : tula pasal. nak tegur kang merajuk efeks smpai ke bf pulak. thnx. header tu paling cikai abad ini. haha

bact. said...

gua penah alami neh..
dan gua selalu berdoa..

seminggu kemudian.
tidur gua tenang..

hanaahmad said...

bact : doa apa yg kau buat? meh kasi tips. ngeh3

nanad said...

pernah alaminya =.=" ada sekali tu sampai ke subuh tak dapat tidur sebab mereka bergayut sampai subuh..hebatnya penangan cinta..lol

hanaahmad said...

nanad : hebat sungguh! sampai aku rasa di awang-awangan pagi ni disebabkan tak cukup tdoq!

Kepala Mancis said...

kehkeh...aku doakan kau pun dapat jugak. teman segayut sampai ganyut..

hanaahmad said...

kepala manchiss : aku paling benci bercakap dalam telefon. aku break up dulu pun sbb kurang communicate di fon. kahkah. aku tak perlukan teman segayut tp aku perlukan teman sekatil. ekekeke.

aida4eva said...

tak suka gayut tipon gak..huhu..

kalau gayut senyap2 xpe..ni jap2 gelak,jap2 gelak..grrrr~

Raihana Izzati said...

Ye aku paham sangat.seriously.

kakak aku.berabang-sayang.tetiap malam. Tak boleh tido langsung.GELI.

Alaa..abang letak la dulu.

takde2. sayang nak abang letak dulu jugak.

ayang tak nak letak.tak sampai hati.

Benci la abang la ni. kan ayang suruh letak dulu.

Pernah sekali aku rebut telefon and letak.senang cerita.

and makan penyepak literally.=_= Payah sangat cerita mai aku letak.=..=

dayah said...

tetiba je like, kesabaran tu ada tahapnya.
kalao ko xsuka sound...cpt

intan.maisarah said...

nak bercinta biar berpada
jangan sampai menganggu orang lain

:)

feyza said...

hahaaaa..tidu bilik lain lahh..easy kn..~

Gayahspears said...

siapakah?? hahah

semoga dia tu cepat kawen ya >_<

ghost said...

aduhai...nampaknya sebelum tidur kena pasang mp3 dan sumbat earphone.lebih baik dengar lagu 'coldplay' dari dengar suara macam nak 'foreplay'..haha

. said...

tidur dengan serius! kehkehkeh.

ORLANDO AHMAD said...

gua dulu geram sangat, gua tukar je no talipon makwe member gua dengan no gua... die mesej je gua kutuk2 kadang2 maki hamun sikit2... hahahaha last2 kantoi gak bila kawan gua perasan yg balas mesej die bukan buah hati tapi member kerusi sebelah...

cik azeya said...

ahaha. nasib baik aku selalu cakap slow2. aku tak kacau kau kan?

Unknown said...

nikmatnya bercinta lepas kahwin :)

hanaahmad said...

asip : cinta memang tak bermata.

aida : aku paling worst bak bergayut melainkan dgn makn @ anak sdara aku.

raihana izzatiku syg : cam vavi dowh yg cmtu. aku rasa nak lempang je. letak fon pon nak bergaduh. blum lagi bab nak say i love u & muah2 bagai tu. tu pon kena berebut. sialan!

hanaahmad said...

dayah : benda ni mana boleh disebut suka tak suka. hahaha. tak boleh nak cakap apa. aku bab kawan jadi DIAM. huhu. walaupun sebenarnya dia bukan kawan. keh3

intan : org tengah bercinta mana sedar apa itu berpada-pada. sbb tu ade kes mengandung tanpa sedar. haha

miscelloneus smile : kalau ada bilik lain dah lama tukar. aku menyewa la beb.

hanaahmad said...

gayah : rumets la weh. ahhaha...harap2 cptla sket. tak tahan aku menahan siksa.

ghost : terasa naif, foreplay itu apaan sih? ekekeke.

khrylhshm : dah cukup serius aku rasa!

jari yang terabai : takde kerja! haha

cik azeya : ckp slow2 pun masih terganggu. aku mudah tersedar dowh.

aizan : rasa nak kawen skg. haha

faizalnizam said...

aku biasa kena. nak je aku bakar hanfon dia.

hanaahmad said...

fyzal : aku nak bakar simcard sekali. haha

~Kenanga Suchi~ said...

hehehe... daripada tanak tau pape... leh dengar sebutir2 ayat die~