Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Monday, June 13, 2011

Pabila yang hitam tetap hitam, mana mungkin ia diputihkan. Dan, kita tetap salah pada cerlung mata mereka yang betul-betul. Lelah!


Merajuk dengan dunia.

34 comments:

Gayahspears said...

yunk.. jgn merajuk lame2 >_< hikhik

asip محمد said...

mana entri seth an? tak sempat nak baca dah takde..

hanaahmad said...

cik gayah : bergantung pada dunia. :)

asip : dah remove. ntah hape-hape. haha

habsahharun said...

salam :)

jangan merajuk lama sgt..

Akulah Pak Lan said...

meh nak pujuk...
rasuah dengan BR aci?

hanaahmad said...

paklan : terpujuk rasanya. tapi BR tu apaan sih? keh3

hanaahmad said...

habsahharun : wasalam. lama tak lama bergantung pada dunia. :)

intan.maisarah said...

merajuk?
nak ikut merajuk sama

EZAN IDMA said...

merajuk? jagn lah/ hee

Aimi dan Pakcik Hashim said...

ok. x paham

pembaris said...

seth tan tak sempat baca.kata suruh belajar,,,

ghost writer said...

tahap tinggi rajuknya.berpatah arang pun payah..

hana..jangan harungi hidup dengan itu.

cEro said...

hahaha, ini memang epik..tajuk panjang2 tapi entri kena faham2 sendiri...
tiada guna merajuk dengan dunia, anggap semua tu cabaran hidup, yg kemudian hari kita boleh gelak besar mengenangkannya..

wachak said...

x setuju. bila mana guni arang dibilas di aliran sungai akan putih jua akhirnyer. ya memang melelahkan tapi besabarlah ...

a i z am said...

things might be stormy now, but it can;t rain forever. ;)

Yellow LEOpard said...

sedut nafas dalam2~ jaga diri. :)

rafiq said...

ni nape ni.. ce cite ce cte..

Miscellaneous Smiles said...

dunia..?

termsuk aku..?

Encik Psychopath said...

nak kite pujuk tak ?

hanaahmad said...

intan maisarah : jom merajuk sama. :)

ezan idma : dah merajuk dah. :)

aimi : tak faham? tak boleh nak buat apo. :)

hanaahmad said...

pembaris : seth tan dah remove. tengoklah nora elena kalau nak belajar. haha.

gw : terpaksa phan. :)

cEro : epik kan? haha.

hanaahmad said...

wachak : tapi ini pasal orang yang sentiasa mahu betul sahaja. :)

aizam : ya, itu yang menakutkan aku.

yellow leopard : hey, lama tak nampak kamu. :)kamu juga jaga diri.

hanaahmad said...

rafiq : tiada cerita. hehe. :)

miscellaneous : dunia tidak termasuk kamu. :)

encik psycopath : pujuklah, pujuklah. haha

Akulah Pak Lan said...

BR tuh = Aiskrim Baskin Robbins

kakchik@ella said...

i like this n3 .. very much!!!!

Roza Ami Nanomiya said...

owh dulu aku putih
skang ja hitam

JARI YANG TERBARAI said...

merajuk pada dunia? gua penah merasa mcm tu, setahun kepala gua ting tong pasal kehilangan yang tersayang... lama2 gua rasa itu merajuk yang sia2... (pendapat gua jer ni) hahahha

delarocha said...

apabila title menjadi entry

Zoelisme said...

Apa itu cerlung?
Ada rasa gegar tak tadi?huhu...

Ries Lee said...

mata hanya hantar impulse lalu diproses ke dalam otak berdasarkan apa yang mata lihat.

Amiey White said...

kembali segera <3

hanaahmad said...

paklan : haha. nampak sangat aku ni bkn penggemar BR bukan?

kakchik : saya juga suka kakchik komen! :)

aimi : ya. itu aku sudah ketahuan.

hanaahmad said...

jari yang terabai : aku dah dekat tiga tahun kehilangan pun masih ting tong lagi ni. haha

delarocha : itulah pasal.

zoelisme : cuba kecikkan mata. tak rasa gegar pun. hang rasa ka?

hanaahmad said...

ries lee : mata tak pandai menilai.

amiey white : sudah kembali! :)