Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Wednesday, June 13, 2012

Masih.

Satu,
Hilang rasa.

Dua,
Hilang percaya,

Tiga,
Masih begini.

Empat,
Masih kuat.

Lima,
Biarkan.



Masih lemas terkapai-kapai menyelam gerak hati yang hampir 
mati.

23 comments:

epilesosis said...

Enam.
mungkin sesuatu yang akan pulih.

Yumida said...

utk siapakah itu....
sgt balada bunyinya

Telor Power said...

jangan di ikutkan sangat rasa hati tu. kelak murung akan bakal tiba.

reenapple said...

susah untuk memahami raasa yang ada pada diri sendiri.. =(

aku selalu alami..

Camy Alya said...

biar masa menentukan segalanya

syafiqakarim said...

enam,
kan ada pengganti

Pahmie Zulkefli said...

Meraung lah sepuas puas. Hidup mendatang dah tercatat kt langit pekat bertatu. Dan mati itu satu pasti.

Misya Mialen said...

jgn biar hati mati, kena cepat2 pulihkan;)

lumut said...

enam,
akn muncul hikmah untukya.=)

ana said...

harap yang keenam,ketujuh dan seterusnya kau akan pulih.

Alieza Dayasari said...

akak tak nak try buat puisi.. hntar ke tunas cipta.

Arai Lekir said...

macam rumit jer permasalahannya

pembaris said...

bukan pasal tengah bulan kan...

cikpepel said...

kadang2 berharap tak punya gerak hati.

delarocha said...

masih

♥Miss Yaanaako♥ said...

ada satu masa,kita perlu ikut gerak kata hati. tapi ada satu ketika,kita patut ketepikan segala rasa dan kata hati :/

ღKekunangpelangiღ said...

Masih terlalu awal untuk pergi. :)

EZAN IDMA said...

*hulurkan tangan*

Muhibbuddin said...

suluh balik 5 pancaindera nanti.

CassiaSiamea said...

sepuluh
akan sentiasa ada tuhan utk bantu

si ngokngek said...

dan jgn enam menjad putus asa..jangan!

blog-tips-kurus said...

jangan mati sebelum ajal...

Tonielyau said...

jangan di ikutkan sangat rasa hati tu. kelak murung akan bakal tiba.