Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Friday, March 23, 2012

Rasa yang melingkari kita.

Aku cuma berharap kau tidak menyesal atas kelewatan yang sengaja diada-adakan. Untung-untung pun, kau merasai kerugian dari masa yang dibahagi.


Kurang-kurangnya, sudikah kau beri sedikit senyuman walaupun hanya segaris?

31 comments:

ghost writer said...

mungkin juga dia sengaja membiarkan dirinya menyesal. :)

c'axoera ヅ said...

hingga perasaan yang sama tiba dan melingkari dirinya dengan rakus!

APi said...

dia masih mahu bermain agaknya..

syafiqakarim said...

ego masih menguasai.

Cangkul Emas said...

cuba cairkan hatinya.
mungkin senyuman itu takkan putus.

Wadi AR said...

:)))))) <---- aku senyum utk akak

Wadi AR said...
This comment has been removed by the author.
pemuzik jalanan said...

Tarik tali.... Ehem *senyum.

semutsengal said...

segaris je ?


saya bagi 3 garis.ok ?

pepol said...

cukup ke tu segaris je?kah kah kah

jeBateja said...

den dah banyak baris bg ni.....ko tak balas ke senyuman ku ini....ikhlas taw...ahakz

haikal blank said...

bahagia dengan sesal mungkin.

Bidadari Syurga said...

senyuman yang sekurang2nya itu bisa melegakan ke? aku kira tambah menyesakkan... tapi siapalah kita menilai sesuatu dari dalam hati kan...

ps: lama tak ziarah kamu...

Cik Jannah said...

senyum. tak payah nak ckap apa. :)

~SaL IjOu~ said...

mahal agaknya senyuman dia~~

blog-tips-kurus said...

muka ketat susah senyum. geletek je dia...

pembaris said...

crooked smile

Koding said...

Dengan senyuman sahaja...
Maka akan hilang segala kemarahan...

EL MARIACHI said...

nah segaris......

noraauliyya said...

dia tak sengaja mungkinn.

reenapple said...

Ah... aku sellau alami situasi ini. Mungkin dia ada maslah yang tidak mahu dikongsi.. =)

say to easy=) said...

ego menguasai diri:D

ABU said...

tp selalunya orng cakap 'jgn lambat lambt nnti terlepas' hehehe

dill said...

hadoi. nape nak lambat2

dill.

SYARIFF HAIKAL said...

kelewatan dan penyesalan.mungkin ada sb yg nyata yg menyuruh kau sabar menanti

rafiq said...

masalah lain menganggu dirinya..
berikan dia masa..

Woofer Storm said...

senyuman tak perlu kata apa2. hehee^^

Woofer Storm said...

senyuman tak perlu kata apa2. hehee^^

hanaahmad said...

ghost writer : aku berharap dia cepat tersedar.

c'axoera : rasa itu sedang melingkari, cuma dia masih tidak sedar barangkali.

APi : aku sudah penat.

syafiqakarim : egonya mewah ya amat.

Cangkul Emas : sudah usaha, tapi masih belum ada cahaya.

Wadi AR : manis. :)

pemuzik jalanan : seronok kan? :)

semutsengal : 3 garis itu boleh jadi kau sedang ketawa. terima kasih. :)))

pepol : sudah cukup membahagiakan. :)

jeBateja : haha, terima kasih bro. :)

haikal blank : bahagia dengan kelewatan.

hanaahmad said...

Bidadari Syurga : kurang-kurangnya mampu meredakan kesamaran di hati aku. :)

Cik Jannah : :)

SaL IjOu : barangkali. :)

blog-tips-kurus : haha, kalaulah boleh dibuat gitu. :)

pembaris : heh.

Koding : kurang-kurangnya melegakan :)

EL MARIACHI : terima kasih. :)

noraauliyya : aku berharap begitu.

reenapple : mungkin juga.

say to easy : itu juga mungkin.

ABU : aku harap dia menyedarinya lekas.

dill : kita tengok sampai bila. :)

SYARIFF HAIKAL : aku harap ia berbaloi buat aku dan dia. :)

rafiq : sudah cukup masa.

woofer storm : :)

Ayyza May said...

Boleh nampak bayang-bayang karma dibelakang jasadnya, kau jangan risau. Karma akan membelenggu dirinya dengan penyesalan. Mungkin penyesalan yang melampau.