Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Tuesday, August 2, 2011

Berharap


Selagi namanya hidup, sampai mati tidak akan berhenti berharap.


Lanjut di PUBLICITYPUBLIC.

34 comments:

tieykah said...

Aku berharap sesuatu tak kan terjadi.

:(
Nervous

ILA HonEyBuNNy said...

berharap dan terus berharap...;-(

RepublicAku said...

bagus berharap daripada tiada harapan....

Edy said...

orang-orang macam kita akan mati kalau harapan itu hilang :)

jeBateja said...

emmm...HARAPAN saya...agar dapat duit raya...mcm masa budak2....ahakz

Azham Vosovic said...

Jangan mengalah! teruskan mencoba...

Waqheh said...

berharap pada yg satu...

muhamad hanif said...

berhenti berharap takpa, berak tetap dijalankan..


HAHAHAHAHAHHAHAHA

ekmal said...

yes jgn berhenti berharap if still ad byk masa utk dibuang, sy sokong perjuangan ini!haha

ORLANDO AHMAD said...

jangan berhenti berharap

cikpepel said...

dari harapan jadi impian
dari impian jadi cita2
dari cita2 jadi kenyataan.
err

laskar pelangi said...

jangan terlalu mengharap.nanti diri sendiri yang merana kan:)

ifwat SAHAJA said...

aku berhenti berharap, lalala datang gelap lalala suatu saat, lalala

MissViVio said...

hehe..like this! :D

rara pinkmafia said...

berharap dan usaha.pasti berjaya.

amir aizat said...

jgn berharap sgt2 ye,biar berpada2,hehee

hyz said...

setuju

si para para said...

berharap pada yang sudi..

~Kisah Hati~ said...

aku masih berharap dan menanti~

shedameor said...

wahh. ade makna yg dalam di sebaliknya :0

A retarded kitty said...

tidak guna berharap sahaja kalau usaha tiada walau sedikit cuma

Qaseh dalia adelia said...

berhenti berharap jika sesuatu tidak berbaloi.. terus berharap andainya masih punya sinar .. tapi jgn terlalu tggi takut trlalu kecewa

ghost writer said...

perlu ada kekuatan semangat untuk itu.

Ksatria Fantasy said...

Beruntunglah orang-orang ketika dia sudah tidak punya apa2 tapi dia masih punya harapan...

pembaris said...

ada yang berharap untuk terus hidup

Akulah Pak Lan said...

aku dah hilang segala harapan

hanaahmad said...

tieykah : jika ia sesuatu yang buruk, aku juga berharap ia tidak akan terjadi.

ila : hidup mmg tidak akan berhenti berharap.

republic : bermakna hidup ada makna.

edy : itu mcm dialog dalam sang pemimpi. hehe.

jebateja : dah tua dah..harapan la bro. ekekek.

izham : itu pasti!

waqeh : itu yang utama.

hanaahmad said...

anip : tu jela keja ko kan. haha

akmal : haha, tenkiu!

orlando : insyaAllah, takkan ustaz! ekeke.

cik pepel : semua itu memerlukan pengharapan bukan?

laskar pelangi : itu paling mengecewakan.

ifwat : apakah? haha.

missvivio : thnx. :)

rara : insyaAllah.

amir aizat : berpada-pada itu perlu.

cEro said...

harapan sentiasa membunuh hati...

hanaahmad said...

hyz : setuju jugak. :)

si para-para : kena pandai tilik hati.

KH : samalah kita. :)

shedameor : memang sengaja dimaknakan di sebaliknya. hee.

retarded : itu namanya membuang masa kan.

qaseh : itu saranan yang memungkinkan aku untuk turut. insyaAllah dan terima kasih. :)

gw : perlukan sokongan untuk itu. :)

kesatria : menguntungkan jika harapan itu dipenuhi.

pembaris : dan, kita tidak pernah sekali punya kuasa untuk tahu bila ajal kita. aku juga berharap untuk hidup lama.

paklan : kau yang menghilangkannya.

hanaahmad said...

cEro : membunuh hati dan emosi.

miZz_nizZ said...

jgn berhenti berharap=)

si para para said...

diri kita pun kena perbaiki...
dari hari ke hari... agar ia tak mati...
:)

hanaahmad said...

mizz_nizz : selagi namanya hidup. :)

si para-para : ya, itu sebaiknya. :)