Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Tuesday, June 7, 2011

Terusik


Biar ia terusik, namun jangan pernah sekali kau jatuh. - hati mula terpikat dengan permainan ini.


26 comments:

Pijahh' de-Arr said...

jadi bermain dgn baik..~

hanaahmad said...

pijah : will do. :)

padin said...

wah memang monologis tahap tinggi ni berkali2 aku baca dan pikir, tak dapat jawapan huu

hanaahmad said...

padin : pm me utk jawapan yang lebih details. hahaa

khairunnisa ar alhan said...

main elok2...ehehe...

hanaahmad said...

khairunnisa ar alhan : iya, pasti! mahu join? ngeh3

kueh bakar said...

terusik tidak jatuh
kadang lebih baik
terusik dan terjatuh...

hanaahmad said...

kueh bakar : tapi aku takut terjatuh. takut sangat.

vampire's lovex said...

kalau hati dah dicuit,mana mungkin tak tercuit...hihi

Gayahspears said...

bunga takan mekar kalu tak ade yug sudi tabur baja >_<

Aimi dan Pakcik Hashim said...

jatuh hati?

bujal X said...

sedang ingin bercinta?

Kepala Manchiss said...

jeng jeng jeng

hanaahmad said...

vampire's lovex : iya, semestinya ia tercuit.

gayah : ada yang tabur baja tapi baja nya belum tentu menyuburkan bunga.

aimi : mungkin ya, mungkin tidak.

bujal x : tidak. sedang ingin mempercayai.

kepala manchiss : jeng jeng jeng.

Encik Psychopath said...

jangan usik kite.

Akulah Pak Lan said...

My blog is back.. :)

JARI TERBARAI said...

jatuh kali pertama itu pengajaran supaya tak jatuh buat kali ke dua... dan jangan berhenti untuk bangun jika jatuh ke dalam lubang yang dalam buat... dan jangan lupa telefon bomba jika kaki terjatuh dalam lubang jamban...

hanaahmad said...

encik psychopath : saya baru nak usik awak.

akulah pak lan : yeah..

jari terabai : dah berkali2 jatuh dan kali ini aku masih bermain dengan hati-hati.

A retarded kitty said...

bukankah jatuh itu bagus,nanti tak senang terusik lagi

hanaahmad said...

retarded kitty : jatuh itu menakutkan setelah jatuh banyak kali.

Ries Lee said...

hati terusik kadangkala memang seronok. jangan sampai terasa sudah.

hanaahmad said...

ries lee : dah terusik, kayaknya macam sudah terasa cuma masih belum jatuh. :)

pembaris said...

mengusik...kalau kat kampung terma ni untuk benda halus...

hanaahmad said...

pembaris : huisyh...menakutkan kalau usikan yg tu. huhu

cik ciput said...

kalau jatuh bangun sendiri =)

hanaahmad said...

cik ciput : harap2 ada yang sudi sambut. ngeh3