Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Thursday, January 21, 2010

Oh Perempuan Cantik!

Jadi wanita cantik kadang2 sulit. Lelaki tidak selalu mencintai kita, tetapi sering cuma menginginkan kecantikan kita. Wanita yang tidak cantik biasanya lebih mudah, kerana kalau seorang lelaki mencintainya, bererti lelaki itu betul2 cinta padanya. - Gina Lollobrigida -



9 comments:

nizaa said...

taktau nak cakap pa sbb aku pun bukannya cantik sangat tapi aku dah kahwin...so maknanya aku cantik di mata laki aku tu pasal dia chenta sama aku dan kahwin ngan aku...hahahaha...

http://kancilbiru.blogspot.com/

hanaahmad said...

hehe.ye btul.cntik tu kan ke subjektif.akk beruntung dpt suami yg cmtu.means akk cntik luar slm bg die.congratz.:)

ezzati said...

cantek tu subjective pada pandangan mte lelaki.. :)

kawie2020 said...

aku tgk semua pompuan tu cantik jer... hehehhehehe

hisham said...

laki ni ikut nabi,,,nabi ckp cari yg cantik,,,haha

hanaahmad said...

cantik tu kan subjektif..

Zura said...

cantik...bahaya jgak jd org cantik nie...sentiasa d buru...baik jd ♪yg sedang2 sahaj♫

.millalara. said...

milla tak santek.. huu~

hanaahmad said...

zura : cantik tu anugerah.n ianya subjektif. stuju sama kamu. :)

milla : cntik itu kan subjektif. :)