Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Tuesday, February 16, 2010

Itu namanya KAWAN.


“ Aku nak terkencing la..jap ek”.
“ Nak kencing pun nak cakap ke? Cakap ler nak g toliet ke..ladies ke. Kan ke sopan sket.”
“ Ala..biarlah. Dengan korang2 je pun. Watpe nak malu”.

Haha. KAWAN. Bukan sekadar tempat kita berlibur dan bergembira. Tetapi macam adik beradik. Tidak kira lelaki atau perempuan. Kau, aku dan mereka tetap macam abang dan adik.
Nota Kakiku Kakimu : Saat ini serasanya macam baru je kenal dengan mereka tapi dah macam kenal lama. Walau sering tak seidea tapi tali KAWAN itu masih tidak putus sehingga kini.



12 comments:

Jard The Great said...

hehe.. kawan mmg besh

hanaahmad said...

hehe....KAWAN its GREAT like u.

kai said...

ade kawan yang baik
ada kawan yang jahat
kawan gembira memang banyak
kawan sedih susah nk dpt

Ah Fatt said...

aku nak berak lama2 ek
sejam dua

norfaridahanum said...

haha!i pnah kena cmnih gak.
n then i said "ala..dgn ko je pun.peduliklah!" dingdong!

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

kawan...sukar dicari ganti..walaupun tak perfect.

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.rindu dkt kwn lama :)

hisham said...

salam...jgn kencing berdiri tau,,,hahahhaa

hanaahmad said...

kai : kwn ni mcm ikan gak..de mcm2 jnis..hehe

ahfatt : ko buasir ke hape ke nk berak lame2?? hehe

norfaridahanum : haha..ntah..pedulik je..hehe

zikr : kawan itu segala2nya..

sis intan : saya juga.

uncle sham : haha...kdg2 terpksa gak kencing berdiri..haha

nn said...

kawan sehidup semati. huu

Anonymous said...

ya kawan is segala nya. teman kita waktu duka. gumbira. sape ckp kawan waktu susah nk cari? ade je sbnrnye. smada kite perasan. tahu atau tak. kawan'' yg baik akan sntiasa mndoakan kebahagian kwan'' nya. wpon xpenah tunjukan tu sume dpn kita. sbg kawan doa yg baik drpad kawan'' amat sgt dihargai. wpon cume doa semata. aku pon syg sume kawan'' aku.

hanaahmad said...

nn : betul. kalau ada yg sudi. hehe.
anoy : susah nak cari kawan waktu susah. hehe