Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Thursday, December 8, 2011

Malam ini kita bersenyum-senyum.



Jika kau mahu bahagia, apa yang kau mahukan untuk itu?
Aku mahu kau tersenyum-senyum kerana aku.

49 comments:

Boneka Tak Sakit said...

laki hensem perempuan chantek. so konsider sweet!

kalau dua2 buruk semua pown nyampah!

btw aku xpaham haahaha

padin said...

hehe aku pon nak tumpang senyum le ekekee

Nur Aizureen Md Zahir said...

aku juga pasti senyum kerna dia.
aku suka dia sis !
bila dia senyum. matanya turut ukirkan senyuman :)

*dia tak tahu yg aku suka lihat dia senyum*

APi said...

bukan hanya tersenyum malah aku mahukan dia juga menangis bersama aku..










ehem..

cimOt said...

nak dok bawah ketiak sokmo..hahaha

asip محمد said...

gua suka komen cimot.. tapi gua tak suka jugak komen cimot.. apa salah duduk bawah ketiak? bau tu merapatkan hubungan.. kalau tak takdelah pepatah bau2 bacang.. kah3

Alieza Dayasari said...

Jika aku mahu bahagia malam ini, aku mahu mamaku bersamaku....
hmmm...
sayu plak tgk entri ni...
lalalalala

dayya said...

aku pula senyum2 untuk senyum dia. kalaulah dia tahu. huhuhu.

BonekadalamChermin said...

kebetulan
hari ini pun hari senyum aku,Hana


:)

shandye. said...

eleh...

tgh bahagia lettew...

=)

Khry Hnry said...

" senyum, tak perlu kata apa-apa "

~SaL IjOu~ said...

aku x minta lebih..cukup dia menghargai aku..(aku tersenyum sendiri utk itu)~

Fauzan Zain said...

aku mahu jadi senyuman dia..

eLL said...

angau mungkin...

Johan 'Champ' Radzi said...

hanya aku dan bukan orang lain. boleh?

HEROICzero said...

*senyum*

dill said...

hana, suke sangat entri ni :)

dill.

afzalsukasuki said...

aku bahagia bile melihat orang sekeliling aku tersenyum gembira :)

Waqheh said...

ngam...

Khairul Antasha said...

aku tak nampak senyuman dia..tp aku dapat rasa..

Muhibbuddin said...

senyuman, ubat dalam 1 hubungan.

firahadifa said...

menariknya blog nih . so unique !

and hi !

misya mialen said...

aku memang suka senyum.:D dan sekarang akumahu senyum manis untuk hana;D

~* chirpy_chummy *~ said...

aku mahukan dia bahagia, walaupun bukan tersenyum kerana aku.

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

ehem ehem . suka suka entri nie :)

H.J said...

erk..nak senyum la..

ghost writer said...

aku mahu tenang.

bila aku tenang,aku tersenyum.

tersenyum tanda aku bahagia.

Juno said...

aku pulak,

pergi kencing pun sengih-sengih busuk teringat dia.

syafiqakarim said...

dapat buat org sakit hati dan
ketawa adalah perkara plg bahagia
haha

hani said...

apalagi yang lebih indah dari ketawa, kalau bukan senyuman?:)

tieykah said...

mlm ni gua nak siapkan proposal.HAHAHA

rindu kau Hana:D

norhafizahalias said...

ecece.... sweetnya ayat ayat dia.. hahaha..

:)

★ aIsyaH ★ said...

sy juga mahu tersenyum..^^
0rg y bahagia x semestinya tersenyum..tp y tersenyum pasti bahagia..
kn3..=D

EL MARIACHI said...

aku turut senyum dalam hati...sudah terlalu lama aku tunggu senyum kau...

say to easy=) said...

senyum mesra:)

Akulah Pak Lan said...

doa agar org yang kita syg bahagia bersama sgn org yg dia syg

c'axoera said...

jangan lebeh senyum udah lah eyh hehehehe


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/spontaneous-of-sayings.html

aiNa yaZiD said...

senyum tak perlu kata apa2.. hehehhe.. aku gembira melihat senyuman dan kebahagiaan orang lain..=)

Bidadari Syurga said...

comel tahu... wishlist seumur hidup... hahahaha...

ps: wewit....

Bidadari Syurga said...

si boneka kat sinipun ada... aduhai.... pelan2 belajar ya boneka... kah kah kah kah.... nak faham monolog kena amik masa keh keh keh.....

Bidadari Syurga said...

si boneka kat sinipun ada... aduhai.... pelan2 belajar ya boneka... kah kah kah kah.... nak faham monolog kena amik masa keh keh keh.....

Bella Bell said...

ok fine. kata- kata ni aku suka. sangat bahagia kau tahu :)

Bella Bell said...

ok fine. kata- kata ni aku suka. sangat bahagia kau tahu :)

Pembunuh Tanpa Bayang said...

tolong senyum juga untuk aku ya,sahabat. =)

Liyana Zahim said...

Allah, ibu ngan bapa pahtu adik, pahtu bakal suami la.. Hahaha~

hanaahmad said...

Boneka Tak Sakit : kalau dua-dua buruk pun still nampak sweet. Cantik tu subjektif.

Nur Aizureen : heh, bahagia kan? tidak mengapa, teruskan bersenyum-senyum. ;)

APi : iya, itu akupun mahu. ehem. ;p

cimOt : haha. tu kena kawen cepat-cepat.

asip : haha. lawak kau ni.

Alieza Dayasari : heh, aku selalu terasa sebegitu.

dayya : moga-moga dia tahu. kau kena cepat-cepatlah kasitahu dayya!

BonekadalamChermin : hehe. moga terus menjadi hari-hari senyum kau Azreen. ;)

shandye : aku harap dia pun sama. ;)

Khry Hnry : senyum cukup membahagiakan.

SaLIjOu : ya, setelah segala yang dilakukan, pasti akan membuahkan senyuman akhirnya kan.

Fauzan Zain : aku juga mahu!

eLL : hmmm. mungkin. ;)

Johan : boleh! aku pun mahu begitu.


HEROICzero : manis. :)

dill : hati kau pasti berbunga-bunga kan. ;)

afzalsukasuki : kau manusia yang baik. ;)

hanaahmad said...

Waqheh : ngam ho!

Khairul Antasha : aku harap aku juga dapat merasainya.

Muhibbuddin : ada kebenarannya.

firahadifa : hai! :)

misya mialen : hey! kau memang manis. nah ambil pula balasan dari aku. :)

chirpy : kau adalah manusia yang terbuka hatinya. moga kau temui bahagia sebenarnya.

choki : ehem ehem. terima kasih.

H.J : silakan. :)

ghost writer : dan kau sedang melaluinya Phan. ;)

Juno : itu sangat bahagia namanya. ;)

syafiqkarim : haha. nakal.

hani : ya, kau sangat memahami.

tieykah : haha. sambil buat proposal pastikan kau tersenyum-senyum ok sayang?

norhafizahalias : memamg khas untuk kau. ;p

aisyah : ada makna yang mendalam di situ. ;)

EL MARIACHI : aku memang senantiasa je tersenyum geng. ;)

say to easy : nah senyuman mesra buat kau. ;)

Pak Lan : ya, moga-moga dia bahagia untuk itu.

c'axoera : lebih senyum tak mengapa asalkan bahagia.

Bidadari syurga : aku juga. wewit. ;p

Bella Bell : sangat.

Pembunuh Tanpa Bayang : ya, boleh. ;)

Liyana Zahim : ya, sama. ;)

semutsengal said...

senyum itu sedekah. =)

hanaahmad said...

semutsengal : ya, sedekah. ;)