Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Sunday, August 28, 2011

Eidul Fitri

Realitinya, aku masih setia menyunting mozek-mozek kehidupan di kantor tika ini. Saat semua rakan serumah dan sebilangan rakan kantor yang sudah menikmati ketibaan Syawal di tanah kelahiran masing-masing, aku masih di sini. Tidak berseorangan, tetapi bersama-sama pejuang kemanusiaan yang setia berbakti demi hamparan mozek kehidupan masyarakat. Mohon dipermudahkan segala perjalanan aku esok hari demi kebahagiaan hakiki meraikan Syawal bersama kesayangan-kesayangan di sana. Pulang lewat tapi barangkali akan jadi rehat yang panjang selepasnya. Salam Eidul Fitri buat kalian dengan huluran 10 jari kemaafan jika adanya rasa terguris dari hati ini. Hakikatnya, aku manusia kebiasaan yang tidak lari dari kekhilafan. Semoga berbahagia semuanya. :)


34 comments:

RepublicAku said...

aku pun begitu juga arr....salam mesra raya.

muhamad hanif said...

takpatakpa,

biarlah lmbat asal selamat yaw !!


"Selamat menyusun mozek!!"

Waqheh said...

tak cukup jari tgn dan kaki batang gigi gua tadahkan..selamat hari raya maaf zahir batin..

haikalblank said...

selamat hari raya. moga - moga tiada kecelakaan di hari raya ini. :)

ïêmå å¢klê§ said...

hati2 balik kg esok..
selamat hari raya ^_^

dill said...

Salam Aidilfitri, Hanna ^^

dill.

Elie Lily said...

selamat hari raya hana ahmad! maaf zahir dan batin! ;)

Wadi AR said...

kak hanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gua pon nak wish jugakkk








selamat raye maap zahir batin.


kak, tangan kanan gua gatal gatal. cane tu?

Pocket said...

besok nak balik,
mungkin traffic kurang penuh,
kerana semua orang dah memenuhkan petang jumaat sabtu dan ahad.

kita buleh bahagia besok ngan jalan raya yang sedikit kurang :D

berhati hati dijalan rya, dan sambut lah hari lebaran ngan yg tersayang,
maaf lahir batin :D

Akulah Pak Lan said...

Selamat hari raya no...maaf kalau aku ada kutuk2..

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

selamat hari raya ye

choki mintak maap taw kalo ade buat salah

:)

~SaL IjOu~ said...

Salam Aidilfitri Hana.moga lebaran kali ini membawa lebih erti~ jaga diri!~ =)

APi said...

selamat beraya Hana.. =)

Encik Psychopath said...

Rajin-rajin ya? Salam merdekaraya.

si para para said...

selamat hari raya..
semgoa selamat sampai ke destinasi.

:)

Zack Hazze said...

selamat hari raya Aidilfitri... ^_^

hiro said...

SHR.MZB

pembaris said...

saya dah rasa balikl last minit tahun lepas.sepatutnya 5 jam trip jadi 8 jam.buka puasa tepi longkang depan jamban di r&r.semoga saudari tidak begitu.semoga saudari bergembira di hari mulia.selamat hari raya maaf zahir batin

miss inna said...

selamat hari raya aidilfitri...
semoga ceria p pagi syawal nanti..^^

tieykah said...

selamat hari raya sayang

:)

hidayahjamal said...

selamat beraya..hati2 balik kg, selamat hari merdeka sekali :)

cikpepel said...

raya kan sebulan..hehe

maCy said...

walau dimana sahaja. salam aidilfitri dan salam merdeka :)

cEro said...

selamat hari raya hana..
ko tak buat rumah terbuka???

pemuzik jalanan said...

SELAMAT HARI RAYA KAKAK YANG GOJES ANGGUN CUN!

Duit rayaaa sayaaaa simpankan tau tauuuu :D

Miscellaneous Smiles said...

selamat hari raya, maaf zahir batin yahh..

=D

Fara E's said...

selamat hari raya (:

hidayahjamal said...

brapa ringgit kau kena hulur duit raya ntuk budak2 sedara eh #tetiba tanya :)

ORLANDO AHMAD said...

mozek kantor? keh3.. ingatkan ngko kerja pasang mozek tadi haha

Fitrihadi said...

camna raya? meriah tak? Selamat hari raya, awak! Maaf kalau ada salah silap. Peace! (^_^)v

snf said...

minal aidil wal faizin :)

Adam Roeslani said...

selamat hari raya daripada adam roslan :)

eLL said...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin

dylla fadzil 小草莓 said...

salam syawal awak :D