Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Wednesday, June 1, 2011

Ulang tahunnya.

Setahun. Masih bayi. Masih anak kecil. Masih suci. Masih tulus. Masih naif. Masih putih. Masih selapis. Masih kosong. Jika ia bernyawa, pasti sedang enak menjadi mangsa gomolan si dewasa. Tapi, ia hanya ulang tahun. Bukan siapa-siapa. Cuma, ulang tahun kerjaan aku di sektor media. Mohon angkat tangan, panjatkan syukur dan minta yang baik-baik. Terus maju dan menadah otak untuk segala ilmu dan pengalaman yang ada. Untuk rakan-rakan seangkatan, yuk teruskan perjuangan. Kita pasti boleh! :)

Si kecil Nur Safiyya Umairah ketika usianya setahun. Rasa macam nak makan itu pipi gebu.

17 comments:

twinkle twinkle said...

chubby betol ;D

hanaahmad said...

geram tak? hehe

Inspirationalefeks said...

comel btul .... nt dh besar mcm shin chan x?

ghost writer said...

pipi kamu pon gebu aper hana...hihi.

senyumannya mencuit hati...mari uncle nak dukung..ahaks.

dukung perjuangan kayak mendukung amanah tuhan.

hanaahmad said...

inspirationalefeks : skg ni pun dah mcm shin chan. kah3.

phan : pipi aku usah ckp la. haha. uncle? haha.

amalina sahaja said...

ya Allah, comelnyaaaaa.

bujal X said...

nak kek tak?he~~

Aimi dan Pakcik Hashim said...

baguslah ko dapat keje yg ko dapat duduk lama

Republic Aku said...

comelnya hampir dgn aku ...ahaks...

Kepala Manchiss said...

1 terus ke 2 ke 3 dan terus. semoga

pemuzik jalanan said...

Comelnyaaa!
Dah besar ada potensi jadi minah hensem nih.
Macam siapa?
Haa pikirla sendiri :p

delarocha said...

melentur buluh.....

hanaahmad said...

amalina : maceh > menjawab bg pihak si kecik.

bujal : mahu! resipi rahsia boleh? ngee..

aimi : baru sthn der..tak lama sgt pon..

hanaahmad said...

republic : takyah nak feeling sgt boleh?

kepala manchis : ya, semoga.

budak kecik bajet hensem : siapa tu? haruslah mcm aunty die. lalalala.

delarocha : biar dari rebungnya.

JARI TERBARAI said...

comel sangat si anak kecil itu

hidayahjamal said...

comel sgttttttttt, smg pjg umur nya, dan jd org berjaya..

hana...dayah nak pegi kelana jaya bsok nek tren, rasa takut nya mk kua besk pagi sorang, kes simbah asid ada g ke

hanaahmad said...

jari terabai : kenapa abaikan jari tu? anak kecil itu comel kayak ibu saudaranya. :)

dayah : bukan ulang tahun si kecil ni la..hehe.
nak g kj ade ape eh? dun worry, beranikan diri jgn takut sgt k? yg sms dayah 4ward pasal acid man tu fake. hehe.