Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Saturday, May 21, 2011

Kecamuk


Serius! Tak pernah sekali aku rasa sekecamuk begini. Otak masih tak boleh berfikir dengan logiknya. Serius! Aku rasa aku perlu tutup sahaja laman ini. Setuju? Sila like.


15 comments:

Kepala Manchiss said...

biarkan reda datang...jgn betulkan rumah waktu banjir..biarkan surut airnya baru pasang semula apa yg tertinggal...insyaAllah dipermudahkan segalanya..

hanaahmad said...

kepala manchiss : tak sabar namanya tu. hmm..insyaAllah. terima kasih atas nasihat. :)

syuhadah azri said...

Sabar sabar,

hanaahmad said...

syuhadah : sdg bersabar. :)

pembaris said...

nanti boleh menyesal.kalau dah tak ada nanti dah kena bercakap sorang2.

wachak said...

Jgn marahkan nyamuk boikot beli baygon

hidayahjamal said...

sabar2, nk aktifkan button dislike sini, huu

hanaahmad said...

pembaris : heh, ckp sorg2 pun mcm style gak kan? hihi.

wachak : eh, mne bro tau smlm aku mrhkan nyamuk ni? hehe

dayah : hehe. :)

pemuzik jalanan said...

Tak setuju!
Tak mau like.

Merajuk la macam ni,bye.

Far8 budak baik said...

otak tak leh berfikir secara logiknya??
jgn risau..hero dah dtg...
okey2..sila telan panadol soluble k..
hak3

hanaahmad said...

pemuzik jalanan : ajarin aku dlu baru aku tak jadi buat. jgnlah merajuk beb. haha

far8 : oh my hero. lol!

puteraduyong said...

mahu tutup?
jika itu yang terbaik...silakan
jika itu puaskan hati...silakan

jika tidak... watpe nak tutup...biarkan je la :)

iniialahaku said...

apa ni???dugaan je smua ni...cobaan

asip محمد said...

jangan mengada nak tutup benda ni.. gua baca.. nanti gua hangin..

hanaahmad said...

putera duyong : tak jadi tutup. hati dah terpujuk

inilahaku : cobaan...

asip : banyak hangin lu ni. hehe