Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Friday, September 24, 2010

Manis-manis sahaja


Orang yang jatuh cinta ni ayat dia semua indah-indah belaka ye? Manis-manis je macam gula-gula kapas. Manis je macam gula melaka. Sampai semut nak hurung pun takut sebab takut kena kencing manis. Macam encik cEro ni. Ayat mamat sorang yang tengah angau dilamun cinta memang manis. Betul kan cEro? Kau tengah dilamun cinta?
Dan betul ke, kalau kita jatuh cinta, apa yang sedang berlaku semua indah belaka. Kan?
Dan,

Does falling in love means that you have to fall for long songs too?

7 comments:

cEro said...

utk menjawab soalan tu,
cEro menjawab,
"aku dah lama dilamun cinta, tapi cinta je tak melamun aku.."

common! cinta spatutnya indah...
tak akan ada yg mampu memburukkan sesuatu yg seindahnya...

hanaahmad said...

aku tak pernah menafikan cinta itu indah. cuma aku cemburu bila orang lain asyik dilamun indah, tapi aku? asyik dilamun sepi. haha. merepek sudah.

naz said...

haha ikuut tema orang kata :)

hanaahmad said...

haha. contoh tema???

mier@merr said...

indah indah indah...

tp peliknye...lg bercinta..lg byk nangis...
rindu nanges..cemburu nangis.. terharu anges...haish

hanaahmad said...

yeke? parah gak tu. baik kawen je terus. hehe

niena shopping2u said...

tak pernah rasa bercinta ^.^

mencinta dlm diam tu ada la..