Pemilik

My photo
Hidup kadang-kala terlalu absurd untuk diraikan.

Sunday, January 20, 2013

Dendam paling bahagia.

Antara hal yang paling menyeronokkan aku saat ini adalah, menghalimunankan kau juga menjadikan kau manusia paling asing dalam hidup aku. Nah, ucap tahniah buat diri sendiri. Permulaan Januari dengan bahagia yang paling jayanya.


23 comments:

jeBateja said...

Taniah atas KEJAYAAn Mu....ahakz

sabella mohamad said...

rasa biar dilepas . jangan sampai dipendam menjadi kerak . take your time sis . all is well ;)

the malay male said...

jual mahal sikit..... Hehe

Lee Zha said...

tips berguna. nanti coba. kehkehkeh

CassiaSiamea said...

tahniah pada berdua

misz aisya said...

tahniah! semoga januari diteruskan dgn senyuman. :)

reenapple said...

tahniah.. semoga kau mampu meneruskan hidup dengan senyuman walau musibah datang bertubi-tubi

Iman Nur Aima said...

ignorant is power.

yong propaghandi said...

buat aku tertanya. kau buat dia halimunan, atau kau yang halimunan? hehe.

kau kan perempuan halimunan.

Syuhadah Azri said...

Tahniah. Semoga terus bahagia! :)

mel said...

good kak hana ! ^_^

keep it up .

Felly Sophia said...

Buktinya anda makin kuat. Tahniah!

Badrullah Anson said...

hmm. aku angau blogger perempuan jomblo. nape lah dia dah kawin.. nape??!! nape??!!!

catherine- said...

saya pun nak jadi halimunan lah.

ehh..

tahniah!

BonekadalamChermin said...

sesuai entri dengan header.
*tetiba

Razil Tahir said...

wish you another great year!! XD

APi said...

caio, *tepuk tangan*

twinkle twinkle said...

ahha :) pernah juga buat cm tu,,tapi x betahan,,:( tahniah !

محمد رازيق said...

dendam yang paling terpendam? hehe

Pan. said...

kuasa pengasingan. keh keh

Lieza said...

hahaha ok la tu...tahniah jgk..

Dezee said...

Tahniah..ada banyak step lagi sebenarnya..teruskan melangkah.

EZAN IDMA said...

go hana go!